De koffers weer aan de weegschaal...... - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Annelies - WaarBenJij.nu De koffers weer aan de weegschaal...... - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Annelies - WaarBenJij.nu

De koffers weer aan de weegschaal......

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

12 Februari 2013 | Spanje, Isla de Tenerife

Alweer een weekje geleden dat het laatste verslag online ging.Gek genoeg was er weinig tijd, of was het te lekker om een uur in een internetcafe te gaan zitten....

Mijn moeder is happy 84! Met alle kids aan tafel en helemaal op de foto van links van rechts door t midden enzovoorts enzovoorts.
Het eten is hier heerlijk met bijna altijd levende muziek erbij, althans dat zoeken we wel zo uit.....heerlijk! Na het etentje gaan de 80 plussers naar huis maar de 50 plussers kunnen dan nog wel even...
Met Rob en Cari heerlijk op een terras de zaterdag ingegaan met muziek en Dans. Zaterdag overdag zijn we met de stadsbus, helemaal de bergen ingegaan, een avontuur op zich.....vaak is het daar koud, ik was er al eerder met mijn familie, dus een rugzak vol vesten e.d. Eenmaal boven na 2 uur bussen was het helemaal strak blauw! En dat op 2300 meter, zo mooi. We hebben er heerlijk gewandeld en zijn helaas wel verbrand.....zo prikte het zonnetje....Ton vervelt inmiddels al.
Zaterdagavond de karaoke bar in.....beetje lomp van ons op carnavalsavond maar ja was eenmaal onze planning....met de nichten.
Het was er stil, Rob en Cari waren helemaal in carnavalsstijl en uiteindelijk hebben we een giga eigen feestje samen met de eigenaar gemaakt en is Ton die avond omgedoopt tot Mr. Blue Sky!
Om 00.00 uur waren we er wel klaar mee en gingen we het centrum in om uberhaupt bij ons appartement te komen moet dat ook.....een straat vol met alleen maar verklede mensen! Wat een belevenis, maar wel spannend want ik ben nog wat spastisch na de zakkenrollerij...
Maar je kijkt je ogen uit, veel mannen als vrouw, lekkere zwarte haren door de pantys en cup H als t ff kan.
Toen een tukkie, want we merkten ook dat de indrukken wel vermoeien.
Zondag waren wij en Rob en Cari uitgenodigd bij Hans en zijn vrouw Goya. Nog even zingen had ie gezegd....

Toen we kwamen stond de tafel voor 6 gedekt en hebben we een voor mij onvergetelijke avond gehad. Ik met mijn 2 broers aan tafel met aanhang, dat was zeker 25 jaar geleden.
We hadden elkaar veel te vertellen.....Heerlijk.
Ook nog even fijn gezongen met elkaar dat verbroedert altijd weten wij uit ervaring!Mijn broers hebben getafeltennist, net als vroeger heel competatief, heerlijk.
Ton en Goya, hebben, oke na wat wijn en 43· jes....( heerlijke likeur) samen een spaanse PURO gerookt, sigaar van hier tot jouja! Cari heeft heerlijk veel foto´s gemaakt dus zat te doen als we thuis komen....


Maandag was ik zo vol van alles dat ik moest bijtrekken en vandaag, hoe triest kan het worden, hebben wij de koffers gepakt!
Vannacht heeft Hans Rob en Cari weggebracht om 4 uur en vannacht gaat hij er voor ons ook weer uit! Toppertje!

Ton en ik hebben al heel veel lipjes getrokken, bij het afscheid nemen van de heerlijke zee en het spaanse manana manana sfeertje...maar wie weet komen we nog weer s terug...

Morgenavond zien we onze eigen bedjes weer. Dat is ook fijn en thuis wacht er hopelijk minstens 1 zoon op mij!

Het was fijn, dank voor het lezen en tot gauw allemaal!

Greetz Ton en Annelies.




  • 12 Februari 2013 - 19:05

    Tanja:

    Wat heerlijk dat jullie al weer bijna terugkomen en dat het ondanks de tegenslag toch zo heerlijk is geweest!! Veilige reis en tot heel gauw! xxTanja

  • 12 Februari 2013 - 19:38

    Carine:

    Leuke verhalen. Ik zal morgen de foto's bekijken.

    Gr Carine

  • 12 Februari 2013 - 19:39

    Ron En Pauline:

    Wat is de tijd omgevlogen! Wat hebben jullie veel om op terug te kijken! Gelukkig hebben jullie de foto's nog :-) geeft veel energie, hoor zo' n heerlijke vakantie! Goede reis en hou de warme jassen bij de hand! Tot snel,xx Ron en Pauline

  • 13 Februari 2013 - 09:20

    Ellen:

    Echt een reis om nooit te vergeten, fijn hoor. Zie jullie gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

De koffers weer aan de weegschaal......

07 Februari 2013

Na regen komt zonneschijn!!!

04 Februari 2013

Black Monday.

03 Februari 2013

Het avontuur in de bergen.......

01 Februari 2013

Dag 2 en 3
Annelies

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1122
Totaal aantal bezoekers 3927

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: