Tenerife!!! Wat een feest! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Annelies - WaarBenJij.nu Tenerife!!! Wat een feest! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Annelies - WaarBenJij.nu

Tenerife!!! Wat een feest!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

31 Januari 2013 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo allemaal,

Van ellende zijn we maar even een internet cafe ingegaan om wat schaduw te vangen! Het is hier fantastisch, een goede vlucht gehad, wel even wat kleding van koffer naar koffer moeten verwisselen en mijn historische fohn geelimineerd, maar ja....t droogt vanzelf ook en Ton vind mij ook lief zonder gefohnde haren! Jopiedie!
Gisteren in de armen van mijn broer gelopen wat altijd weer heerlijk is en meteen vertrouwd.
Vanmorgen mijn nietsvermoedende moeder aan de telefoon die denkt dat ik gewoon thuis ben, maar ik ben nog geen kilometer van hen vandaan.....
Vanavond gaan we hen verrassen in hun restaurant, mijn ouders zijn tachtigers en houden van structuur: elke avond zelfde restaurantje....
Dus kan nie missen!

Vanmorgen wakker geworden met een open balkondeur en van de vogels en de krekels....
Ton roept alleen maar : kijk s hier en kijk s daar, kijk nou eens hoe goed we het hebben....ja Ton, ik zie het ook, zeg ik steeds, twee kleine kinderen in de zandbak zijn minder gelukkig waarschijnlijk.
Zo schuiven we vandaag van terras naar terras en morgen liggen we te bakken, Ja Tan ik zal Ton goed insmeren....

Zaterdag gaan we samen naar de voor mij mooiste plek op aarde, Masca midden op het eiland daar word je stil van het natuurschoon. En dat wil ik Ton graag laten zien, de weg ernaar toe is heel hoog en zonder vangrail, wie durft nog te zeggen dat ik niet grensverleggend bezig ben....

Daarbovenop is een restaurant waar ze alles zelf telen en kweken, je vreet daar je vingertoppen op als je geen kunstnagels hebt.

Dinsdag komt mijn andere broer hier voor het vieren van mijn moeders verjaardag, dan zijn we voor het eerst in zeker 30 jaar weer als oude gezin bijeen. Dat gaan we vastleggen en vieren met een groot feest bij mijn broer hier die ¨leuk ¨woont.....desnoods als toetje een duik in het zwembad....wat rot toch allemaal. Ik moet Ton alsmaar troosten.

De gemiddelde temperatuur is nu 25 graadjes.....dus we moeten even goed oppassen met de combinatie felle zon en alcohol....alles gaat hier trappie op trappie af en we willen geen bulten natuurlijk.

Gisteravond konden we al niet meer trappie op en hebben we de eerste taxi genomen. Zal niet de laatste zijn. Het is heerlijk dat ik wat spaans spreek, een beetje die spanjaarden indoctrineren vind ik geweldig!
Ik klets, Ton betaalt, gaat geweldig!

Zodra we weer meer beleefd hebben laten we het weten!!!

Zonnige groeten,

Ton en Annelies.


  • 31 Januari 2013 - 16:22

    LWilco En Bea:

    geniet maar lekker. Hier is het guur maar niet minder warm met mijn knuffelbeertje in de buurt. Ik wens jullie een fijne vakantie en stuur af en toe wat zon deze kant op. Knuffels van ons

  • 31 Januari 2013 - 16:54

    Tanja:

    Haha wat geweldig allemaal, heerlijk om te horen!!! Geniet ervan! Dikke knuffel!
    xxTanja

  • 31 Januari 2013 - 18:22

    Ellen:

    Wat klinkt dit heerlijk. Is de reis heen ook goed verlopen.? Op tijd en niet te veel storm?

  • 31 Januari 2013 - 20:34

    Ron En Pauline:

    Klinkt heerlijk allemaal, vooral die temp en die zon! Hier storm en koud! Geniet maar van het mooie weer, elkaar, de familie en de mooie natuur! xxx Ron en Pauline

  • 31 Januari 2013 - 22:02

    Elly:

    Nou lieverdjes, hier stormt het heel hard en het giet de hele dag! Het is jullie gegund, hoor! Smeer maar goed! Je neus, schouders en de keeltjes! Proost

  • 01 Februari 2013 - 10:28

    Anneke:

    Ach gossie stakkers 25 gr dat is niet leuk :) Kan je beter hier zitten kou en regen. Gekkies lekker genieten kom je dadelijk met zo'n bruin gebrand lijf terug en zien wij wat bleek. Nog fijne dagen XXXX

  • 01 Februari 2013 - 12:11

    Rob Kruis:

    Prachtig verhaal zus nog ff geduld en sta ik voor je neus hier regent het pijpenstelen, dus ben wel toe aan wat zonnestralen.
    Voor het eerst sinds jaren geen carnaval in Nederland vieren, maar misschien nog een vleugje meepikken in Santa Cruz met zijn vieren.
    Voor nu een heel fijn weekend en tot snel zet de cervecas en shangria maar vast goed koud.

    Rob

  • 01 Februari 2013 - 16:36

    Pieter Hoogmoed:

    Hartstikke leuk. Doe de groeten aan je vader en moeder. Je broers zullen mij waarschijnlijk niet meer kennen. Wel leuk om weer met zijn allen bij elkaar te zijn. In een ver verleden zijn Karin en ik nog een keertje bij het eerste appartement van je vader en moeder gaan kijken. Weet niet meer precies waar dat was.

    Dit heb ik dus op facebook bij Annelies geschreven. En nu zie ik dat Rob heeft gereageerd en wil ik dit even laten weten.

  • 04 Februari 2013 - 22:34

    Daphne :

    Oh wat heerlijk om te lezen!!! Wij hebben er in 2008 oud en nieuw gevierd en de kinderen denken nog steeds met veel plezier terug... Oooh wat een mooi eiland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

De koffers weer aan de weegschaal......

07 Februari 2013

Na regen komt zonneschijn!!!

04 Februari 2013

Black Monday.

03 Februari 2013

Het avontuur in de bergen.......

01 Februari 2013

Dag 2 en 3
Annelies

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 3937

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: