Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

01 Februari 2013 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo allemaal,

Dank voor jullie leuke reacties! Wij leven enorm mee met jullie koude lijfjes.....nu is het hier 18.00 uur en 24 graadjes. Wij voelen ons bevoorrecht.
Gisteren zijn we om klokslag 6 uur naar het restaurant gegaan waar mijn ouders IEDERE dag eten en ook IEDERE dag om 18.00 uur. Ja, dan weet je wel waar je aan toe bent, eerlijk is eerlijk.
Ton en ik gingen als Sherlock Holmes en dr. Watson in de achtervolging en hebben samen heel veel lol gehad.
Toen hen overvallen in het restaurant. Om mijn vader was ik heel even ongerust, die was zo geschrokken blij. Maar zijn pacemaker deed zijn werk prima!
Mijn moeder is wat nuchterder, die zegt: Tja ik heb het gedroomd dus ja helemaal niet gek hoor dat jullie er zijn.
Maar evenmin wel blij.
Vandaag even een dag zwembad alhoewel dat wel een kleine opgave is voor Ton, zijn huid is net een tikkie anders gekleurd dan van de gemiddelde spanjaard hier en hij heeft terecht weinig zin in blaren.
Ik echter adoreer de zon en dus 1 dag rust, borrel met ouders en toen vroegen ze: Gaan jullie mee naar ons restaurant want we eten vanavond ZUURKOOL!!!! Nou ff niet dus. Dat kan thuis ook.
Dus vanavond lekker samen eten en vroeg naar bed, morgen om 8 uur een huurauto en de bergen in! SPANNEND! 25 tips van mijn vader gekregen en 24 x gehoord dat we voorzichtig moeten zijn, dus dat doen we wel.
Blijf vooral reageren dat vinden wij heel gezellig en leuk en sterkte met de KOU!

Zonnige groeten Ton en Annelies.

  • 01 Februari 2013 - 19:49

    Wilco En Bea:

    tikje jaloers hebben we het verslag gelezen. Hmmmmm zwemmen en zon. Tjonge wat zijn we daar aan toe. Heerlijk om die zon in jullie verslag te zien. Have fun en pas een beetje op de tere huid van Ton ;-)
    Knuffels

  • 01 Februari 2013 - 19:52

    Joke Akveld:

    Geweldig, morgenweeree fijne dag. Lekker genieten lieds!

    xxx

  • 01 Februari 2013 - 20:07

    Ellen:

    Leuk dat de verrassing geslaagd was. En nu vooral genieten, vandaag op bezoek geweest bij mijn nieuwe schoonzus in rotterdam, zo klaverjassen en morgen naar Elly, nee ik heb het niet koud!!!!

  • 01 Februari 2013 - 20:12

    Ron En Pauline:

    Hoi hoi wat een feest om op Tenerife te zijn! Inderdaad wel voorzichtig in de zon, smeren, smeren, smeren!! Leuk om jullie verslagen te lezen en zo te volgen wat jullie doen en beleven. Tot het volgende verslag en blijfggenieten kus Ron en Pauline

  • 01 Februari 2013 - 20:20

    Tanja:

    Die arme Ton, BLAREN!!??? En ik zei nog zo: SMEREN haha! Fijn dat het zo'n grote verrassing was hoor! Geniet van het natuurgeweld morgen, veel plezier! xxx

  • 01 Februari 2013 - 21:05

    Walter En Carolien:

    Heerlijk om jullie te lezen hoor! Oostenrijkse memories! Nu geen nachtelijke lachsalvo's zeker als ie aan je zit...... Maak er maar super leuke dagen van, dan zal ik morgen de tip van Walter delen! Liefs en dikke kussen Walter en Caro

  • 01 Februari 2013 - 22:06

    Maddy:

    Ik weet van wie je zoon het schrijf talent heeft, heerlijk! In gedachten ben ik op Tenerife! Wat zullen jullie genieten!, lieve groet, Maddy

  • 03 Februari 2013 - 08:33

    Elly :

    Wat grappig, zuurkool op Tenerife! En wij hier aan de macaroni met kaas! Veel plezier op de hoge berg, jullie. Maak foto's, please........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

De koffers weer aan de weegschaal......

07 Februari 2013

Na regen komt zonneschijn!!!

04 Februari 2013

Black Monday.

03 Februari 2013

Het avontuur in de bergen.......

01 Februari 2013

Dag 2 en 3
Annelies

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 3932

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: